Singapore, Singapore, 4 oktober 2021,

Ojamu – en marknadsföringsteknologi (MarTech) -plattform som utnyttjar kraften hos blockchain, Ai och NFT för att skapa och automatisera de mest effektiva digitala marknadsföringskampanjerna för varumärken, har tillkännagett den första Initial DEX Offering (IDO) någonsin av sin OJA -token på tre olika token launchpads – Ignition, PAID Network India och PAID Network Asia.

Ignition är PAID Networks decentraliserade byteprotokoll som tillåter blockchain -projekt att erbjuda sina privata och offentliga auktioner. Det granskar och väljer endast toppmoderna nyskapande projekt.

Ojamu hade tidigare samlat in 1,7 miljoner dollar i en övertecknad privat försäljning som såg deltagande från Ascensive Assets, Master Ventures, Moonrock Capital, Morningstar Ventures, A195 Capital, Genesis Block Ventures, Vendetta Capital, X21, Waterdrip Capital, Chain Capital och andra anmärkningsvärda investerare.

IDO: s offentliga försäljning kommer att äga rum mellan 5 och 7 oktober 2021. Ojamu kommer att bli det första blockchain -projektet som:

  • Lansering på den ännu inte tillkännagivna PAID Network India-plattformen den 5 oktober 2021
  • Lansering på den ännu inte tillkännagivna plattformen PAID Network Asia den 6 oktober 2021
  • Lanseras samtidigt på alla tre plattformar – Ignition, PAID Network India och PAID Network Asia. Starten av tändningen är planerad till den 7 oktober 2021

Det kommer att finnas ett utbud av 2542 373 OJA -tokens att köpa för $ 0.1180. IDO på 300 000 dollar kommer att delas upp mellan de tre plattformarna.

OJA -token är både en styrningstoken för Ojamu DAO och en marknadsplats -token som innehavare kan använda för att komma åt förutsägelse -NFT: erna. Det är utformat för att påskynda en sund tillväxt av Ojamu -plattformen och ekosystemet, ge ägarna en röst och bygga upp marknadens motståndskraft. Tokeninnehavare kan rösta om de framtida förslagen i Ojamu -ekosystemet.

Om Ojamu

Ojamu är byggd för att vara driftskompatibel mellan ledande blockchains som Ethereum, Polygon, Polkadot och Solana. med hjälp av data i realtid, Ai och Blockchain-teknik.

Ojamu gör det möjligt för Brands att nå sina digitala marknadsföringsmål med datadrivna förutsägelser och rekommendationer på alla digitala kanaler, både i Blockchain och “traditionella” affärsutrymmen.

För mediaförfrågningar, vänligen kontakta: Fateh Singh, [email protected]

För mer information, besök: https://www.ojamu.com/

Kontakter



Source link